بازي آنلاين

ماي اف سي (MYFC.IR)

اين بازي بازي است فوتبالي . در اين بازي 15 ليگ وجود دارد و هدف شما رسيدن به ليگ 1 و قهرماني در آن است .

در اين بازي نام تيم من دانشخواه 1 است . در اين بازي شما ميتوانيد جام هاي مختلفي را با نام هاي مورد علاقه  بسازيد . حداقل تيم هاي حاضر 4  و حداكثر تيم ها 16 عدد است .

جنگ خان ها (KHANWARS.IR)

اين بازي بازي است استراتژيك و جنگي .در اين بازي 36 مرحله وجود دارد كه هر فرد با افزايش سطح يك يا چند چيز ميتواند سطح خود را بالاتر ببرد . هر مرحله ي آن 3 ماه است . اين بازي داراي دنيا هاي متفاوت و نژاد هاي مختلف است . من در دنياي 3 هستم و نام من JINKAZAVA است . شما در اين بازي ميتوانيد قبيله بسازيد و با دوستان خود بر عليه دشمنان هم پيمان شويد

شما ميتونيد از لينك زير نيز وارد بازي جنگ خان ها شويد :

http//:www.khanwars.ir?recruit3H158214

در بازي عصر پادشاهان در ورژن S7 و ورژن جديد هستم و نام من JINKAZAVA است .

اگر خواستيد وارد بازي شويد ، ميتوانيد از بنر آن كه در وبلگ وجود دارد وارد شده و لذت ببريد !

تذكر :

اين بازي ها هر سه رايگان هستند .

براي راهنمايي بيشتر به 3 تيم نامبرده مراجعه كنيد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:بازي آنلاين,جنگ خان ها,ماي اف سي,كلاب فوتبال,استراتژيك,معرفي,, | 10:57 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |
  • فال روزانه
  • آریس پیکس